eIRAN news

Megjelenés helye Iran - Kezdeti lépések - 09 Jun 2024 04:08 - 4

بازیکنان عزیز،


آمادۀ آپدیتی شوید که طبق پیشنهادات شما تنظیم شده و قراره تجربه بازی شما را بهتر کند. می‌دانستید که گیمرها به طور متوسط بیش از 6 ساعت در هفته را صرف بازی‌های مورد علاقه خود می‌کنند؟ خب، قرار است این ساعات بازی را هیجان‌انگیزتر کنیم!!!


                                                                                                                     


https://www.edominacy.com/public/img/league-wars.png

 
League Wars: Battle for the Crown


لیگ دوباره اومده. در این رقابت هیجان‌انگیز، کشورهایی از سراسر جهان در مبارزه‌های تنگا‌تنگ با هدف کسب تاج پادشاهی، رقابت خواهند کرد. این بار تغییراتی رو با توجه به بازخورد شما ایجاد کرده‌ایم.


نحوۀ کار:


·       فرمت حذف مستقیم: هر کشور در مبارزات حذف مستقیم، باهم روبرو خواهد شد.


·       برنامه مبارزه: مبارزه‌ها از ساعت 10:00 به وقت بازی شروع می شود که شامل راندهای 10 دقیقه‌ای است، تا زمانی که یکی از طرفین در 8 راند برنده شود. دور بعدی، روز بعد در همان ساعت شروع می شود.


·       مدت زمان: مسابقات از دوشنبه 10.06.2024آغاز خواهد شد، دیدار نهایی برای تاج در روز یکشنبه خواهد بود.


·       پیشرفت: برندگان در جدول مسابقات پیشروی می کنند. شرکت در مبارزات کشور خودتون، مدال میهن پرستی(TP) خواهد داشت. در مبارزات جنگ لیگ‌ها، مدال قهرمان راند(RH) به ارزش 2.5 طلا خواهد بود.


https://i.postimg.cc/pLfgj9k0/119.png

جوایز برندگان:


کشورهایی که استراتژی و قدرت برتر را به نمایش بگذارند، برای شهروندانشان معدن طلا کسب خواهند کرد که مدت زمانش بر حسب موقعیت نهایی در جدول مسابقات و میزان دمیجی که وارد کرده اند محاسبه خواهد شد.


• مقام اول - 7 روز معدن طلا


• مقام دوم - 6 روز معدن طلا


• مقام سوم - 5 روز معدن طلا


• رتبه 4 تا 10 - 3 روز معدن طلا


معدن طلا چیست؟


 هر روز، هر شهروند کشور می تواند مقداری طلا به مقدار تصادفی از معدن دریافت کند. مدت زمان معدن طلای برنده جنگ فینال در تورنمنت، دو برابر خواهد بود. این بدان معناست که اگر شما مقام سوم را کسب کنید، کشور شما 10 روز معدن طلا خواهد داشت.

توجه: طبق قانون جدید، کشوری که شکست می‌خورد اما بیشترین دمیج را در آخرین راند میزند، به راند بعد راه می‌یابد. این قانون به این دلیل است که هر راند از مسابقه دارای تعداد مساوی از کشورها باشد و هیچ کشوری بدون رقیب به راند بعدی نخواهد رفت.



تخفیف

https://www.edominacy.com/public/img/discount1.png


از تاریخ 08.06 تا 10.06 ما به شما تخفیفی در زمین های تمرین، ساختمان های استراتژیک و ساختمان های ویژه ارائه می دهیم. امیدواریم برای دستیابی به اهداف خود، ابزارهای کافی را در حساب های خود داشته باشید.


تابلوی اعلانات
افزایش دمیج نفوذ

چندین بار در Discord و از طریق تیکت های پشتیبانی دربارۀ این boost صحبت کرده‌ایم.نحوۀ اجرای نهایی آن از شنبه 8 ژوئن به این ترتیب خواهد بود. وقتی منطقه‌ای از کشور دیگری را اشغال می‌کنید، هر روزی که آن منطقه را حفظ کنید، تنها به شهروندان کشور اشغال شده که برای آزادی منطقه می‌جنگند، ذمیج به میزان 1% افزایش پیدا می‌کند. اگر کشور ثالثی منطقه‌ای را از طریق جنگ مستقیم، از دست متجاوز فعلی خود اشغال کند، افزایش دمیج از بین نخواهد رفت. این دمیج اضافی در پروفایل شما محاسبه نمی‌شود، بنابراین دمیج اضافی برای مدال میهن پرست(TP) حساب نخواهد شد و فقط در جنگ ها کاربرد دارد.


https://www.edominacy.com/public/w/influence.png

ما معتقدیم که با این افزایش دمیج نفوذ،  عمق استراتژیک بیشتری به بازی اضافه می کنیم و جوامع کوچکتر را پشتیبانی می‌کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که در آینده، زمانی که تعادل بیشتری بین  قوت بازیکنان وجود داشته باشد، ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که  این ویژگی را تغییر دهیم تا با هدف ما در ایجاد تعادل، هماهنگ شود.

-  شما درخواست کردید و ما فراهم کردیم. پیشنهاد اولیه این بود که وقتی بازیکنی به سطح 100 می‌رسد، 10 Gem به اکانت بازیکن ارائه می‌شود. ما حتی بهتراز درخواست شما عمل کرده‌ایم: اکنون به ازای هر 100 سطحی که بازیکن زیررمجموعه(دعوت شده توسط شما) شما به آن می‌رسد، 5 Gem دریافت خواهید کرد. امیدواریم این امتیاز جدید به شما انگیزه دهد تا دوستان خود را به بازی کوچک و ساده ما دعوت کنید و به آنها کمک کند تا شروع کنند و از بازی لذت ببرند.
- تغییر دمیج موشک از شنبه 8 ژوئن اعمال میشود. ما به ازای هرکیفیت،  50٪ دمیج بیشتری ارائه می دهیم. این بدان معناست که موشک های شما از این تاریخ به بعد، ذمیج را  بر اساس کیفیت وارد می کنند.

https://www.edominacy.com/public/w/missileNEW.png


- نوار پیشرفت Epic Battle، ما یه راه حلی را برای شما ایجاد کردیم تا پیشرفت نوار را بتوانید از داخل صفحه جنگ پیگیری کنید. بنابراین وقتی روی مبارزه‌ای در پایین کلیک می‌کنید، نواری وجود دارد که به شما نشان می‌دهد در مبارزه چقدر دمیج وارد شده است و این مبارزه، چقدر دمییج برای تبدیل شدن به Epic نیاز دارید.


https://www.edominacy.com/public/w/epic2.png




اگر پیشنهادات خود را در این آپدیت پیدا نکردید یا تیکت شما هنوز بی پاسخ است، لطفا صبور باشید. ما با جوابی مناسب به شما پاسخ خواهیم داد. هر یک از شما سزاوار وقت و توجه ما هستید، به خصوص زمانی که برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات دقیق در مورد چگونگی بهبود بازی وقت گذاشته اید. ما واقعاً به پیشنهادات شما گوش می‌دهیم. ما دوست داریم به چالش کشیده شویم و از گفتگوهای جذاب با همه لذت ببریم. لطفاً به اشتراک‌گذاری ایده های خود با ما  ادامه دهید.

می دانیم که همه شما مشتاقانه منتظر یک رویداد جدید هستید، اما در این مرحله، هیچ رویدادی وجود ندارد که قبلاً ندیده باشید. ما می‌توانیم محصولات موجود را تغییر نام دهیم، اما در حال حاضر هیچ چیز کاملاً جدیدی وجود ندارد. با این حال، ما دائماً گزینه‌هایی را بررسی می‌کنیم تا شما را سرگرم کنیم و چیزی بسازیم که دوستش داشته باشید، درست همانطور که مدتی است انجام می‌دهیم.

من شما را تشویق می کنم که به انجمن ما در Discord بپیوندید تا بتوانیم در مورد پیشنهادات بحث کنیم، جوانب مثبت و منفی را بسنجیم، و برای همه احترام قائل باشیم.







Jutalmazás

MirzaSina

Hozzászólások (4)

v & s 1 jayezamo bede beram cm avalam hastam goya Laugh
🤩 eyval o damet gram O7
خیلی عالیه ممنون O7
O7